Bila terpandangkan wallpaper nie..erm,sdey nye ase ati...layak ke hamba Mu ini untuk memasuki syurga Mu Ya Allah....

"YA ALLAH..AMPUNILAH DIRIKU INI.. YANG SENTIASA ALPA DAN LALAI.." Dosaku melangit luas, xdapat dihitung... kuberharap yg Allah ampunilah daku.. SESUNGGUHNYA KAU MAHA PENGAMPUN DAN MAHA PENGASIH..

Selain itu,kepada semua mereka yang pernah mengenali atau menjadi teman kepada Nabilah Nasharuddin..disini ila nk meminta maap dri hujg rmbut smpai hujg kaki terhadap kekhilafan yang pernah ila lakukan selama ini..same ade scre sngje atau x sngje..mnykitkan hati,,mengejek,memarahi scre teruk,menghina,atau yang same waktu dgn nye sehingga melukakan ati sesiape..ila nk mintak maap sngt2...

Ila juga da maapkan sgle dose "mereka" walaupun ila da jdi mcm nie skrg..dan ila da maapkan semua kesalahan teman2 ila..

Atas kesempatan ni,ila nk ucapkan mekaseh kepade semua teman yang menerima ila sebagai teman,sahabat mahupun kawan dalam kehidupan ini..mekaseh sngt2 sbb boleh menerima sgla kekurgn yg ade pde dri ila..

Ya Allah,mekaseh mengurniakan diriku teman2 yang baik.. yang mengambil berat..Walaupun pade hakikat nye,ku merasekan sdey ,seperti tiade teman di sisi,kesunyian yang menyinggah di dasar hati,hati yang serba tidak kene dan resah,ketenangan seperti menjauh pergi...

Betapa aku si pelayar yang sepi
dalam penantian syahdu rindu dan cinta

semalam aku belayar ke hujung dunia
kini aku terdampar di pantai sendirian
Kehidupan
tidak pernah memberi janji
untuk menyirnakan resah di hati
Inilah hakikat.....
sampai waktu
kita kan ditinggal sendirian........

0 comments:

Post a Comment